Veel Gestelde Vragen
Kan ik na het plaatsen van een bestelling deze nog aanpassen of annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling in het systeem te wijzigen. Wel is het mogelijk om een wijziging per e-mail te sturen naar info@lovt-amsterdam.com. Wanneer jouw bestelling nog niet in behandeling is genomen kunnen wij jouw bestelling handmatig aanpassen. Wanneer de bestelling al in behandeling is genomen of is verzonden kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen of annuleren.
Wat zijn de betaalmethoden bij Lovt Amsterdam?
- Ideal
- Bancontact K
- Klarna achteraf
- Creditcard
Ik wil mijn bestelling of een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe doe ik dat?
Het kan gebeuren dat een product niet aan jouw verwachting voldoet en dat je het product graag retour wilt sturen. Dat is geen probleem. Stuur een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com. Vermeld hierin: Het ordernummer en het product dat je retour wilt sturen. Vervolgens kun je het product retoursturen.
Het adres voor het retourneren van producten:
Lovt Amsterdam, afd. Retouren, Zeefbaan 22, 9672 BN, Winschoten
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven, maar heb je geen bevestiging mogen ontvangen? (check voor de zekerheid je spambox) Stuur dan een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com en wij kijken direct met je mee.
Kun je een kortingscode gebruiken bij Lovt Amsterdam?
Ja een kortingscode is te gebruiken in onze webshop. Deze worden uitgegeven door Lovt Amsterdam zelf en kun jij bij de check-out invullen onder het kopje 'kortingscode'.
Wat zijn de verzendkosten bij Lovt Amsterdam?
De verzendkosten kunnen variëren:
- Binnen Nederland: €5,25 tot € 7,75 - Vanaf €50,- gratis verzending
- België: €8,25 tot €9,75 - Vanaf 100,- gratis verzenden
- Rest van de wereld; zie webshop of mail naar info@lovt-amsterdam.com
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die voor 16.00 uur worden geplaatst worden dezelfde werkdag nog verzonden. Het kan voorkomen dat producten een andere levertijd hebben. In de product omschrijving van het product wordt dan een aangepaste levertijd aangegeven, je dient dan die levertijd aan te houden. Gepersonaliseerde artikelen hebben een afwijkende levertijd. Hierbij moet je rekening houden met ongeveer 5 extra werkdagen. Lees dus altijd goed de tekst bij het product.
Wat betekent een item bestellen als pre-order?
Een pre-order item is een item wat je al kunt bestellen maar wat later geleverd wordt. Bijvoorbeeld omdat het nog in productie is of omdat het nog onderweg is naar ons warehouse. Door middel van op pre-order basis bestellen heb je het item wél al betaald en definitief gereserveerd. In de product omschrijving van het product vind je altijd een uitleverdatum van het product. Bestel je meer items samen met een pre-order item dan wordt alles in 1x verzonden op de genoemde uitleverdatum van de pre-order.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarbij een track & trace code. Hiermee kun je het pakket volgen tot aan jouw deur. Geen track & trace code ontvangen? Stuur een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com
Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?
Stuur een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com met daarin alle gegevens (foto’s van het beschadigde product) en wij pakken dit zo snel mogelijk op.
Wat zijn de kosten voor retourneren?
De kosten voor het retourneren van items zijn voor de kosten van de klant. Het ligt aan de verzendmethode wat je betaalt voor een pakketje en de grootte van je pakket.
Let er op dat je voldoende betaalt voor het retourneren van je pakketje om extra portokosten te voorkomen. Indien wij een opdracht krijgen om portokosten te betalen i.v.m. het onvoldoende frankeren van je pakketje trekken wij dit bedrag van je retourzending af en maken we dit kenbaar via mail.
Let op: Indien je pakketje zoekraakt en er is geen geldige track & trace code dan kunnen wij helaas niet het bedrag crediteren. Bewaar dus altijd je verzendbewijs totdat je retourzending is terugbetaald.
Kan ik ook een cadeaubon kopen bij Lovt Amsterdam?
Dat kan zeker! Onder aan de webshop vind je het kopje: Cadeaubon. Je kan hier kiezen voor een digitale of een cadeaubon per post en er is keuze uit vele verschillende bedragen.